Terugblik 2016 en een mooi vooruitzicht op het nieuwe jaar 2017

 

Dit jaar was een jaar met ontzettend mooie dingen, momenten die niet te vergeten zijn maar ook dit jaar was er veel tegenslag. In het kort ga ik vertellen hoe mijn jaar was. Zal ik maar met het minst leuks beginnen? Dan is het altijd leuker te lezen als er alleen maar leukere dingen verderop komen te staan.

 

Dit jaar zou positief voor mijn begonnen zijn, want ze hadden een kleine kans in geschat dat ik geopereerd kon worden, en dan misschien kans op verbetering kreeg. Als eerste kwamen er alleen maar dingen uit onderzoeken wat slecht was. Een voorbeeld was, ik moest een echo maken van mijn hersenen. De arts kon niks zien, en zijn veel verschillende artsen nog bij gehaald om te kijken, maar nu blijkt dat mijn schedel/hersenstam helemaal vergroeid is waardoor ze er niet doorheen kwamen met een echo. BALEN ! ik heb er een blog over  MIJN ZIEKTES – DEEL 9 – EPILEPSIE

 

Verder kwam na veel onderzoeken uit dat ze niks voor me doen konden momenteel, en dat de operatie traject stil werd gelegd omdat ze andere tekens van mijn gezondheid niet konden verklaren en daar eerst goed naar wouden kijken.

Er kwam mede uit dat ik een pijnsyndroom heb en een vermoeidheidsyndroom. Verder gaan ze me eerst van top tot teen onderzoeken en krijg ik een second opinion.Mijn ziektes – deel 1 – Chronische Vermoeidheidsyndroom & Pijnsyndroom

 

Ook had ik last van me buik en daar heb ik hier ook blogs over geschreven, alleen de blog van de uitslag staat er niet op. De uitslag was overgevoelige darmen. Spastische darmen. Ik kreeg een tip, om eens te kijken voor een “dieet” wat ik beter niet kan eten, want dat wekt de pijn in de buik op. En dat klopt ook achteraf.

Mijn ziektes – deel 1 – Buikpijn
Mijn ziektes – deel 2 – Buikpijn
Mijn ziektes – deel 3 – Buikpijn
Buikpijn, pijn en ontzettend moe.

Verder hebben we heel veel voor het trouwen al geregeld, en zijn we in ondertrouw gegaan op 26 september. We hadden toen precies 10 jaar verkering en 1 jaar verloofd.

 

Ook heb ik al me trouwjurk gekocht waar ik super verliefd op ben.  Kan niet wachten totdat Myron mijn man wordt.

 

Ook hebben we onze trouwringen al, en ze zijn zo gaaf !

 

Verder ben ik druk geweest met alles regelen,en nog steeds. En helaas door me gezondheid kon ik niet tegelijk ook nog bloggen…. Maar ik probeer nu zoveel mogelijk blogs te plaatsen in het nieuwe jaar !

 

Allemaal de beste wensen en op naar een gezond, gelukkig en een liefdevol jaar !

 

 

 

Liefs Van Mijn

 

Geef een reactie

