Nieuwjaar: dus een frisse en een vernieuwde blog-site

 

Hoi Hoi lieve lezers, als eerste wens ik jullie een heel erg gelukkig Nieuwjaar en op naar nog vele gezonde en liefdevolle jaren.

 

Zoals jullie al zien in me tekst is Mijn Geluk helemaal overnieuw gerestyld.

Ik vond het tijd voor een mooie frisse look. En sommige mensen weten ook dat ik een stijl heb waar alles strak moet zijn, dus vandaar dat ik nu de site vernieuwd heb.

fbdghry

Want wie had gedacht dat ik? Ashley? Een blog ging doen? En dat dan ook volhouden?  Ja het is toch echt zo. Dus vanaf nu gaan we het wat anders aanpakken, mooi en goed gesorteerd en duidelijk !

 

Ik ga hier onder de gegevens zetten waarop ik te bereiken ben en de sociaal media’s.

sociaaal-media-contact

 

 

 

 

 

Liefs Van Mijnfbdghry

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

