Toegeven

 

Het is moeilijk om soms toe te geven hoe ik me eigen voel !

8399a8e53770bbfdeb21280faa70a978

 

Wat ik met deze openingzin bedoel, is eigenlijk dat ik soms de waarheid van mijn ziektes niet onder ogen wil zien. Soms niet wil zien “hoe” ziek ik eigenlijk een ben. En gelukkig ben ik niet dodelijk ziek, en zijn er veel ergere ziektes, maar als meisje van 23 jaar mankeer ik best veel. Ik denk er niet over na en ga altijd vrolijk door, maar soms heel soms stiekem sta ik er wel een bij stil wat er allemaal loos is. Maar er is zoveel positifietijd in mijn en wilskracht en goede moed, zodat ik die gedachtes zo om kan schakelen, en positief kan denken en het allemaal kan negeren.

 

Maar dan soms, soms loop je ook vast !? Dan kan je niet anders als het toegeven dat je het ene mankeer en dat het te zien is aan je, ook al probeer je het weg te stoppen. Maar dan ben ik ook een meisje die de kracht in me heeft om te zeggen dat ik op de rem moet, want anders gaat me lichaam het niet meer trekken. Ik ben één keer over deze streep heen gegaan, om door te gaan en alles wat ik voelde te negeren, maar dat heeft heel slecht uitgepakt voor mijn. hier schrijf ik een nieuwe blog over.

 

8399a8e53770bbfdeb21280faa70a978

Liefs Van Mij

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

