Shop blog Action kerst spullen

 

Voor een tijdje geleden ben ik even met Myron naar de Action geweest. Daar lagen gewoon dus al kerstspullen in de winkel, haha ! Ik kon het niet laten om al spulletjes te kopen, omdat ik zo graag even lekker creatief bezig wil zijn. Alleen zit het jammer genoeg tegen met me gezondheid, en heb ik er geen puf voor om ermee aan de gang te gaan. Maar toch heb ik de spulletjes al ingeslagen. En wat ze niet hadden, heeft mama die keer erop meegenomen. Hier zijn wat foto’s van mijn inkopen.

 


Ik heb vier 3d blokken gekocht, met daarin uitdruk afbeeldingen die je kan gebruiken voor bijvoorbeeld op een kaart.

Ook heb ik ponsen gekocht, nou ja één eigenlijk maar er zitten er 3 in.

20160907_180159.jpg

Verder heb ik wat plak dingetjes gekocht voor erbij te plakken , leuke afbeeldingen.

20160907_180143.jpg

Ik heb ook allemaal zilver en gouden teksten en afbeelding stickers gekocht.

20160907_180117.jpg

En natuurlijk washi tape, haha !

Er lagen ook mooie kartonnen blokken met printen erop voor de kerst, die heb ik ook gekocht.

20160907_180151.jpg

En wat niet met kerst te maken heeft, maar wat leuk is voor mee te knutselen is gewone sweety stickers.20160907_175408.jpg

Oja en 3d plakkers. Want ik kwam tot ontdekking laatst dat ik wou gaan knutselen, maar niet meer de plakkers had. Eenmaal gekocht, kwam ik de doos tegen die vol maar dan ook bomvol zat met 3d stickers, haha !

20160907_180205.jpg
Dat was me shop blog. Helaas heb ik het bonnetje niet meer, dus ik heb geen idee wat het allemaal kostte.

Liefs Van Mij

Geef een reactie

