Mijn dromen/doelen uit laten komen ondanks de ziektes

In deze blog ga ik jullie vertellen hoe ik omga met mijn dromen en doelen proberen te behalen, want opgeven is geen optie !

 

FB_IMG_1451575746145

 

Ondanks dat ik ziek ben heb ik natuurlijk ook dromen, en wil ik ook doelen behalen. Maar het gaat niet zo makkelijk als bij een gezond iemand.

 

Zo heb ik altijd een droom gehad om te trouwen met de allerliefste mooiste knapste man van me leven, en dan in een mooie jurk, en een bruiloft die nooit meer uit iemands ze geheugen verdwijnt!

 

Maar om dat werkelijk te maken gaan er veel voorbereidingen aan vooraf. Regelen van de zaal, fotograaf, gemeentehuis, trouwauto en ga zo maar door. Myron is veel werken en ik verlang niet van hem dat hij dat naast zijn werk gaat doen. Dus ik doe dat allemaal en dan nemen we het samen door. Maar het kost natuurlijk wel energie, terwijl het misschien voor iemand anders een fluitje van een cent is. Maar één ding scheelt, ik vindt het wel heel leuk om te doen.

 

Maar dat is niet het enigste wat er bij een bruiloft komt kijken. Want er moet natuurlijk ook de mooiste van de mooiste prinsessenjurk komen voor mijn. En trouwjurken aanpassen is niet niks hoor haha ! De jurken zijn echt wel zwaar. Maar gelukkig op de dag zelf hoef ik maar één keer de jurk aan te doen haha ! Ik kan echt niet wachten.

 

Wat ik hiermee wil zeggen is, als je een droom of een doel hebt, dat je die nooit op moet geven, ondanks dat je ziek bent ! Want het leven houdt niet op!

 

Ik heb ook nog een ander mooi voorbeeld en dat is dat ik naar een heel klein concertje ben geweest. Het was van Ronan Keating. Ik droomde altijd al van een concert van hem, maar hij kwam nooit in Nederland, tot aan zijn wereldtour. Dus deze kans kreeg ik maar een keer.

En ja ik moet zeggen, het lukte me bijna niet. Ik kon me niet voor 100% geven. En ik heb wel dagen vantevoren niks gedaan en veel slapen en rusten. De dag dat het concert er was, was ik er ook niet tot het eind omdat ik dat niet uithield. Maar ik was er toch geweest ! Ik heb wel een droom behaald. Oke wel met heel veel pijn, vermoeidheid en last van de epilepsie, en dagen erna uitgeput zijn en geen energie hebben. Maar ik heb me droom behaald! YES!

20160830_22063520160830_22074820160830_22095720160830_192103

14199647_10208796474321572_113060027171145547_n

Liefs Van Mij

Geef een reactie

