Buikpijn

Weer last van de buikpijn aanvallen.d0ba9ac49d9f936463335c49bf65f6aa

 

Het begon zondag, ik werd ziek. Ik had even een klein griepje te pakken, maar die was gelukkig niet zo erg. Maar op een gegeven moment waren wij toevallig aan het praten erover dat ik al een tijd geen buikpijn had gehad. Maar dat was te hard geroepen. Ik kreeg einde van de middag buikpijn, ik kon het niet meer uithouden. Zondagnacht hebben we weer op het punt gestaan om de huisartspost te bellen. Maar de huisarts zij tegen mijn, als je weer met spoed opgenomen moet worden, dan gaan we je doorverwijzen naar de chirurg. En dat wil ik het liefst zoveel mogelijk uitstellen. Maar maandag ging het nog niet. Dinsdag was het wel weggetrokken voor een groot deel, alleen kreeg ik weer andere soort pijn aan me buik. Want het is apart bij mijn buikpijn. De ene keer is het alleen de onderbuik en de andere keer heb ik echt pijnaanvallen door de hele buik, en de andere keer heb ik alleen flinke pijn in de buik, ik denk dat dat meer de darmen zijn.

 

d0ba9ac49d9f936463335c49bf65f6aa.jpg

Maandag stond ik onder de douche, en toen kreeg ik ineens een ingeving. Ik moest wel lachen. Want ik zij tegen Myron, had ik deze week niet toevallig een afspraak staan bij de maag, lever en darm poli ? Oja, haha ! Dus wij kijken en daar moet ik toevallig donderdag naartoe. Dus dat is wel fijn dat ik dan weer even nagekeken kan worden met de buik .

 

 

Liefs van Mij

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

