Ziekenhuis bezoek 8 september

Vandaag ben ik weer in het ziekenhuis geweest voor een behandelplan eventueel voor alles en naar aanleiding van mijn mail van vorige week.

Ook daar kwamen we weer terecht bij de bekende cirkel, die ze niet weten te doorbreken ….

 

Daar hadden we ook een kort gesprek, omdat er een begin was gevonden.

 

Ze weten namelijk niet of ik nou angst aanvallen heb die los van de epilepsie staan, of dat het angst/paniek aanvallen zijn die bij de epilepsie aanvallen horen.

 

Zoals jullie al hebben kunnen lezen zijn we ook in een traject voor een eventuele operatie voor de epilepsie als dat zou kunnen. Maar deze is stop gezet door andere klachten die lichamelijk zijn. Maar het zal wel weer opgepakt worden als ik meer duidelijkheid had over de lichamelijke klachten.

 

Nu dacht deze arts, we gaan eerst eens met de neuroloog zitten, want misschien is het wel zo dat als je de epilepsie verminderd hebt door de operatie, dat er dan geen of weinig angst en paniek is. Hij zij voordat we klakkeloos een behandeling gaan starten gaan we eerst even kijken wat de arts wil, en wat verstandig is.

paniekaanvallen

Ook heeft hij me het een en ander meegegeven al over de paniek en angst aanvallen, en dat helpt al ! En natuurlijk ook een geruststelling over de plannen die er nu staan, dus de weg naar Rome is geopend !

 

Nu heb ik jullie weer bijgepraat over van alles wat ik niet heb kunnen bloggen in het kort. Oja ik moet 15 september trouwens ook voor de buikpijn naar het ziekenhuis, dus afwachten maar.

 

Liefs van mij

Geef een reactie

