Ziekenhuis bezoek 1 september

Vandaag ben ik naar het ziekenhuis geweest om alles te bespreken over wat ik heb van top tot teen.

 

We kwamen weer uit bij de bekende cirkel die niet doorbroken kan worden. Maar die we wel willen doorbreken

Naamloos

Het was een moeilijk gesprek, er stond een tijd gepland van 1,5 uur  maar omdat er even geen weg  naar Rome is, duurde het gesprek maar 20min. Ik was er niks mee opgeschoten op dat moment.

 

Maar zoals jullie weten heb ik ook last van me angst en paniek aanvallen die samen hangen met de epilepsie. Dus eenmaal thuis en tegen de avond voelde ik me niet lekker worden. Ik werd ineens bang en paniekerig weer. Ja, ik wist ook meteen waar het vandaan kwam, van het gesprek. Eigenlijk een beetje de tegenslag die me tegen het gezicht werd gestoten op dat moment. En ik probeer me groot te houden maar soms wilt je lichaam het niet en komt het er toch uit.

 

Het was midden in de nacht, en ik heb toen nog de gene die mijn voor de angst en paniek hielp een mail gestuurd. Ik werd S’ochtends ook meteen gebeld en er zal weer een nieuw gesprek plaats gaan vinden over de behandelingsplannen ?

 

Binnen een half uur werd ik al gebeld dat ik volgende week al terecht kon. Normaal duurt het een paar weken, maar er was een uitvaller. Dus ik had mooi geluk.

Hoe dat gesprek verliep, vertel ik in de volgende blog.

 

Liefs Van Mij

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

