Tijdje niet kunnen bloggen…

Zoals jullie hebben gezien heb ik een lange tijd niet geblogd, dit heeft een reden.

f1c995900c98a41aceedaef9e769b88f

Ik ben de afgelopen dagen/twee weken echt niet lekker geweest. Nu nog steeds niet. Ik ben ontzettend moe, en heb heel veel ziekenhuis bezoeken moeten ondergaan in deze twee weken tijd. Dus ik was echt helemaal op …

 

In de volgende blogs ga ik jullie weer op de hoogte  brengen van wat er allemaal gebeurd is. Want wat ik heel leuk vind, is dat Myron vaak thuis komt en heeft gehoord van iemand, Ja ik hou de blog van je vriendin in de gaten. Dus ik wil me trouwe volgers niet in de steek laten. En ik ga natuurlijk ook voor de andere mensen door met bloggen.

 

Nu ga ik de volgende blogs klaar maken om de komende tijd te plaatsen wat ik niet heb kunnen bloggen.

 

Wil je weten wat dat is? Hou mijn blog dan in de gaten, en je wordt weer op de hoogte gesteld van alle nieuwtjes !

f1c995900c98a41aceedaef9e769b88f

Liefs van mij

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

