Ontwikkelingen qua bruiloft

Zoals belooft ga ik jullie een beetje op de hoogte brengen van de nieuwtjes/ontwikkelingen over onze bruiloft.

8e272342aeab6412486e4da9f8f421b5

Het is allemaal zo leuk ! Ik verheug me er zo erg op maar het duurt nog zo lang. Wel heb ik donderdag iets leuks gedaan met betrekking tot onze bruiloft.

 

Ook hebben wij wat andere dingen geregeld voor het feest.

 

Maar we zijn nu natuurlijk erg druk met onze ondertrouwfeestje. We hebben deze week samen de papieren ingevuld voor het trouwen. En dan komt er in een keer een andere achternaam bij mijn naam te staan. Haha. Is super leuk en ook wennen dat je een andere achternaam krijgt. Leuk !

 

Ik ben druk bezig met alle andere kleine dingetjes te regelen alvast voor de bruiloft, want er komt best nog veel bij kijken maar dat maakt het ook leuk !

 

Verder is bijna alles zo goed als geregeld voor de ondertrouwfeestje, waar we ontzettend veel zin in hebben !

8e272342aeab6412486e4da9f8f421b5

Kortom, we kunnen niet wachten op onze bruiloft !

Liefs Van Mij

Geplaatst in: Blog

Een gedachte over “Ontwikkelingen qua bruiloft

Geef een reactie

