Paar dagen afwezig geweest

Zoals jullie al hadden kunnen zien op me blog, is dat ik een paar dagen afwezig ben geweest. Hoe dat komt, vertel ik in deze blog.

Snapchat-1611270028337888416

Ik voelde me namelijk niet lekker, maar dan ook echt niet lekker. Het lijkt ook wel dat het steeds erger word allemaal… Ik blijf wel gewoon me dingentjes doen, tenminste zover ik het kan, dus het is niet zo dat ik er met de pakken neer ga zitten. Maar het lijkt er echt op dat mijn lichaam steeds verder achteruit gaat… vreemd toch?

Gelukkig ga ik donderdag eindelijk naar het ziekenhuis. Voor het eerst over mijn vermoeidheid en pijn. Ik ben benieuwd wat ze ervan zeggen en wat het plan is.

Ik hoop echt dat er eens iets aan gedaan kan worden.

Ook heb ik nog steeds ontzettende last van mijn buik. Ik heb in de tussentijd ook zwaardere medicijnen WEER gehad en moet nu in september naar de Maag,Lever en Darm arts in het ziekenhuis en gaan ze verder kijken, en misschien dat hij/zij de oorzaak kan vinden? Ik hoop dat ze weten waar de buikpijn vandaag komt want het is niks om altijd maar pijnstillers te slikken.

Ik heb dus deze week heel veel op bed gelegen en ook echt geslapen de hele tijd. Ik kon niet lopen en staan van de pijn. En van de vermoeidheid werd ik gewoon ziek zo heftig dat ik het had. En ik overdrijf echt niet.

 

Ik ben benieuwd wat er allemaal gedaan wordt aan onderzoeken voor de pijn, vermoeidheid en buikpijn. Ik probeer zoveel mogelijk te bloggen, maar ik voel me nog niet helemaal lekker dus misschien staan er sommige dagen geen blogs op.

 

Liefs Van Mij        Snapchat-1611270028337888416

Geef een reactie

