Sunshine !

 

 

Heerlijk weer wordt het deze week ! Lekker in de zon liggen en bruin worden. Mag ook onderhand wel toch?

Dus ik denk dat er deze week misschien wat mindere blogs komen op de site, maar hou het zeker gewoon in de gaten, want wie weer blog ik wel gewoon iedere dag.

0360d9521ee7514bf985d34c9cf42973 (1)

Verder ben ik al een beetje dingetjes aan het regelen voor ons feestje voor de ondertrouw, want het begint dan echt al officieel te worden. Oh wat heb ik toch zin in alles ! In het trouwen, de trouwdag en natuurlijk ook de voorbereidingen. En niet te vergeten, mijn prinsessenjurk uitzoeken.

 

Verder is La-beautiqueย nog even bij mijn geweest, en heeft weer de wenkbrauwen mooi gemaakt. Dus weer een fris koppie ! Ook zijn me nageltjes weer gedaan van de week, dus ik heb weer een opfrisser gehad.

kjhuygu.png

Liefs Van Mij

 

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

