Hoe voel ik me nu ?

Zoals jullie al in de vorige blog konden lezen was er heel wat gaande vorige week.

 

Vorige week werd ik opgenomen met spoed. (eigenlijk door een ambulance, maar dan moest ik lang wachten, dus konden beter op eigen vervoer gaan, en de stoel liggend neerleggen)

 

Ik mocht gelukkig naar huis toe, en daar de uitslagen afwachten. De arts had mijn pijnstillers gegeven maar die werkte niet genoeg. Ik ben een dag erna terug geweest en kreeg van de huisarts andere medicatie die zwaarder was. Maar ik ben er zo sloom van geworden. Mijn reactie was overal zo traag op en aangezien ik al een slaapprobleem heb(slaapstoornis syndroom) was ik helemaal gesloopt. Ik sliep de hele dag, haha ! Maar ze hielpen wel. Dus ik heb ze even een paar dagen geslikt, en ben gaan minderen en de buikpijn is gelukkig een eind gezakt. Toch heb ik nog ontzettend veel pijn in me buik, en dat is niet goed.

13925081_10208673114037642_3779098616121852115_n (1)

De huisarts zij tegen mij, als de gynaecoloog niks kon doen werd ik doorgestuurd naar de chirurg. Dus ik ben benieuwd wat me nu te wachten staat.

 

Ik had de uitslagen vrijdag al doorgebeld gekregen, en die waren allemaal goed. Gelukkig ! Nu moet ik wel terug naar de dokter om verder te gaan kijken. Want ja? De hele tijd pijnstillers slikken is ook niks.

 

Dus het is maar weer afwachten ! Maar ik blijf doorvechten totdat ik weet waardoor ik zoveel pijn heb. Maar ik vecht wel gewoon door met een lach op me gezicht, maar dat betekend niet dat ik me altijd even lekker voel. Maar wat moet ik dan? Treuren? Nee zo ben ik niet ! Genieten van alles wat de dag je weer brengt !

 

Liefs Van Mij

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

