Buikpijn, pijn en ontzettend moe.

 

Er is het een en ander vorige week gebeurd. Op de planning stond dat ik maandag naar de internist moest in het ziekenhuis, en woensdag naar het epilepsie ziekenhuis. Maar dat liep even iets anders zoals ik verteld had. Uiteindelijk was ik maandag in het ziekenhuis geweest, en de dag erna lag ik in het ziekenhuis met spoed. En omdat ik niet kon lopen,staan en bijna niet kon zitten van de ontzettende pijn heb ik het epilepsie ziekenhuis af moeten bellen dus daar moet nog even een nieuwe afspraak voor komen. Maar Oh Oh , het was me het weekje wel.

 

Ik had zware pijnstillers gekregen maar alsnog had ik pijn en ben ik donderdag terug geweest naar de huisarts, en heb ik nog zwaardere pijnstillers gekregen.  Maar door die pijnstillers ben ik wel zo suf als het maar zijn kan. Ik heb al een vermoeidheidsyndroom dus dit telt er extra zwaar op. Ik val bijna de hele dag elke keer in slaap als ik wakker ben.

 

Maar nu zullen jullie je eigen wel afvragen; Hoe kan het dan dat je wel iedere dag blogs online hebt. Dat komt omdat ik die gepland had staan toevallig al die zondag avond voor de hele week. Dus de hele week plaatste de site op een geplande datum en tijd de blogs zelf. Heel fijn, en handig ! Want zo hebben jullie nog op mijn blog elke keer nieuwe blogs gezien. Toevallig had ik ze ook klaar staan voor de hele week, dus het kwam stiekem wel een beetje goed uit. Maar nu voel ik me een beetje opgepept dus ben maar even snel aan het schrijven gegaan voor de blogs, zodat ik weer rustig aan kan doen.

 

Liefs Van Mij

Een gedachte over “Buikpijn, pijn en ontzettend moe.

  1. Pingback: Terugblik 2016 en een mooi vooruitzicht op het nieuwe jaar 2017

Geef een reactie

