Weekoverzicht

Tjeetje, wat was het een heftige week. Maar alsnog maak ik er altijd het beste van ! Zoals nu ook natuurlijk !

 

Deze week heb ik niet veel gedaan, alleen maar rust en veel pijn gehad. Gelukkig zijn er wel automatisch iedere dag nieuwe blogs op gekomen, dus dat was wel fijn, dat ik me daar niet zo druk over moest maken. Want ik wil jullie natuurlijk wel op de hoogte houden van alles, en proberen iedere dag te bloggen.

 

Deze week heb ik het volgende gepost :

De afgelopen weken: Wat is jullie mening/reactie ?
Verdriet, waarom toen wel en nu niet ?
“Ruzie” door mijn ziekte ?
Hoe staat het met de trouwerij ?
Mijn ziektes – deel 1 – Chronische Vermoeidheidsyndroom & Pijnsyndroom
Gefeliciteerd lieve schat
Met spoed naar het ziekenhuis.

 

 

Wat ga ik deze week doen?

Nou eigenlijk stond er op de planning dat ik maandag naar het ziekenhuis moest naar aanleiding van de cyste, maar omdat ik al met spoed opgenomen ben geweest in het ziekenhuis hoef ik hier niet meer naartoe, want hun kunnen helaas niks betekenen voor mij. Wel ga ik nog terug naar de dokter, hoe we het verder gaan doen.

Ook heb ik een telefoontje gehad dat mijn ondertrouwring klaar is, dus die kan ook opgehaald worden.

En deze week komt La-beautique weer gezellig langs om mijn eens even een goed verwend arrangement voor me gezicht te doen. Had ik wel verdiend dacht ik zo. Haha !

 

 

Liefs Van Mij

Geef een reactie

