Met spoed naar het ziekenhuis.

Ojee, wat gebeurde dinsdag allemaal met mij? Nou dat was echt van alles. Het was net een rollercoaster.

 

Ik heb al maanden pijn aan me buik, zoals jullie eerder in me blogs hebben kunnen lezen. Maar tot op heden is er niks uitgekomen. Ik werd vanaf de dokter door gestuurd naar het ziekenhuis, naar de internist en die heeft me onderzocht. Daar kwam uit dat mijn schildklier niet goed is, en dat, dat met de jaren verder aftakelt, dus daar moet ik voor onder controle blijven. Ook was er bij de CT scan uitgekomen dat ik een cyste had op de eierstok, een cyste van 5cm(best groot). Maar die scan is meer dan een maand oud. Ik kreeg een vervolg afspraak bij de gynaecoloog en die zouden me verder helpen aan de cyste. Dit was de uitslag van maandag.

 

Maar toen? Ik had s’avonds al pijn aan de buik, en ook hevige pijn, maar ik denk ik zeg niks want ik ben keihard. Ik werd s’nachts ook wakker want de pijn werd steeds erger. S’ochtends gaf ik het wel aan bij Myron, dat ik er veel last van had, maar zal wel over gaan. Dus ik ging op de bank zitten en verder aan mijn blogs werken.

 

Myron ging het oud en papier wegbrengen en even avond eten halen. Maar toen… in een keer kreeg ik zo’n heftige pijn dat ik niet meer bewegen kon en dat ik moest maken om op bed terecht te komen. Ik wachtte op Myron dat ie thuis kwam, maar ik hield het niet meer dus had hem gebeld en hij trof me op bed aan, helemaal in een pijnaanval en shock. We hadden de dokter gebeld en die kwam meteen langs binnen een paar minuten. Maar ik kon echt niet lopen,liggen of staan en zitten. Ik stortte elke keer in. De dokter heeft me onderzocht, en me meteen met spoed doorverwezen naar het ziekenhuis. Ik kon per ambulance gaan, maar dan moest ik wachten en met eigen auto was het sneller.

13925081_10208673114037642_3779098616121852115_n (1)

Eenmaal in het ziekenhuis aangekomen werd ik meteen opgenomen en onderzocht op van alles. Ik moest op uitslagen wachten, maar ik mocht wel naar huis. Ik kreeg wel zware pijnstillers mee, en zal vrijdag terug worden gebeld voor het een en ander, en de uitslagen. Gelukkig was alles goed. De cyste was uit zich eigen al gesprongen dus die hoefde er niet operatief gehaald te worden.

 

Maar nu is het nog steeds een raadsel, wat het dan wel is die buikpijn? De dokters zijn er druk mee bezig. Nu moet ik maandag weer naar de dokter voor een vervolg plan. Want voor altijd zware pijnstillers slikken is ook geen optie toch?

Liefs Van Mij

Geplaatst in: Blog

Een gedachte over “Met spoed naar het ziekenhuis.

  1. Pingback: Weekoverzicht

Geef een reactie

