Mijn ziektes – deel 1 – Chronische Vermoeidheidsyndroom & Pijnsyndroom

Hoi lieve lezers, ik ga jullie bij deze hoofdstukken/onderwerpen vertellen hoe het zit met het  Chronische vermoeidheidsyndroom en mijn pijnsyndroom.

Ik had jullie bij mijn bloggen al verteld/geschreven dat ik last had van de epilepsie, en dat er iets was te zien wat niet te verklaren was. Daardoor moest ik ook stoppen met het traject voor epilepsiechirurgie. De Chirurgie wordt waarschijnlijk wel weer opgepakt als het kan, maar eerst moet het puzzelstukje in elkaar vallen wat toch die onbekende signalen zijn op de onderzoeken.

 

De arts verstuurde me door naar een speciaal ziekenhuis ervoor, en daar zal ik onderzocht worden..Hier heb ik al meer verteld in mijn blog: MIJN ZIEKTES – DEEL 9 – EPILEPSIE

Nu moet ik 1 september naar het ziekenhuis toe om te gaan kijken wat er aan gedaan kan worden. Dus ben benieuwd. Maar ja , wel weer een hele grote puzzel …

 

Liefs van Mij

2 gedachtes over “Mijn ziektes – deel 1 – Chronische Vermoeidheidsyndroom & Pijnsyndroom

  1. Pingback: Weekoverzicht
  2. Pingback: Terugblik 2016 en een mooi vooruitzicht op het nieuwe jaar 2017

Geef een reactie

