Hoe staat het met de trouwerij ?

Zoals ik jullie had belooft zou ik jullie een klein beetje op de hoogte houden als ik iets kon vertellen over de bruiloft.

7fc5959a-1f08-4f4c-b0d4-8cbf008b3214

Ik kan jullie een dingetje vertellen, we gaan 26september in ondertrouw. We gaan dit vieren met een klein groepje,  met de getuigen en ceremonie meesters. We gaan dan gezellig bakplaten/BBQ . Misschien dat je het kent? Zo’n grote ronde bakplaat waar je met veel man omheen kan staan. Gezellig toch?

 

Ook kan ik jullie verklappen dat wij ringen hebben gekocht voor dit bijzondere moment. Want we gaan niet alleen in ondertrouw, maar we zijn dan ook precies 10jaar samen, en een jaar verloofd. En papa en mama waren zo lief om ons de ondertrouwringen cadeau te doen. Lief toch?

 

Ik had ook een leuk kussentje besteld voor de ringen, en die heb ik ook al binnen. En we hebben nog meer leuke dingen binnen voor het feestje, maar dat zie/lees je later wel, haha!

7fc5959a-1f08-4f4c-b0d4-8cbf008b3214

Liefs Van Mij

Geplaatst in: Blog

2 gedachtes over “Hoe staat het met de trouwerij ?

  1. hetgoedezaad zegt:

    Gefeliciteerd. Blijf van elkaar houden in harmonie en respect.
    Een gezegend weekend gaan wij in. Fijne dag. Vriendelijke groetjes. Patricia. ☻☻☻☻
    Wenst je meer bezoekers, reageer op tegen bezoekjes. Niet uit dwang maar uit vrije wil en het leuk vinden.☻☻☻☻
    Spreken bepaalde onderwerpen u aan. Wees vrijmoedig en open om te reageren. Het is niet gedwongen. Maar vrijmoedig om uw gevoelens te delen.

    Like

  2. Pingback: Weekoverzicht

Geef een reactie

