De afgelopen weken: Wat is jullie mening/reactie ?

In de afgelopen weken heb ik allemaal blogs geschreven, hoe het ging/gaat met mijn epilepsie, Fibromyalgie en de buikpijn klachten van nu.

 

Nu ben ik eigenlijk weleens benieuwd wat jullie van deze bloggen vonden? Ik heb al wat reacties gehad op mijn Facebook van de epilepsie en mijn geluk, maar het zal ook leuk zijn als je hieronder wilt reageren hoe jullie de bloggen vonden. Want ik ben nog niet klaar namelijk. Ik ga nog meer hoofdstukken bloggen over mijn gezondheid, want ja, helaas zijn dit niet de enigste dingen wat ik allemaal mankeer.

 

Mijn doel van deze blogs zijn ook eigenlijk om de ogen te laten openen van andere mensen hoe ze tegenover mij staan, terwijl ze de helft niet weten. En ook telt dit voor meerdere epilepsie patiënten die dit herkenen en het fijn vonden dat ik hier duidelijk over schreef.

 

Hou mijn blog in de gaten want in de blog van Mijn ziektes. Heb ik de andere onderwerpen staan die nog niet besproken zijn, en die ik nu ook ga bloggen binnenkort.

 

Ik ben trouwens benieuwd wat jullie vinden van mijn blog verhalen?

 

 

Liefs Van Mij

Een gedachte over “De afgelopen weken: Wat is jullie mening/reactie ?

  1. Pingback: Weekoverzicht

Geef een reactie

