Weekoverzicht

 

Deze week was het een rustig weekje. We / ik heb niet veel gedaan. Ik heb veel last gehad van mijn pijn. En ook van de epilepsie. Dus ik kon jammer genoeg ook weer weinig deze week. Wel ben ik bezig geweest met de blog, en allemaal leuke dingen al klaar staan om te plaatsten. En door dat ik dat ik een blog heb, ben ik op een heel leuk idee gekomen waar ik nu druk mee bezig ben, als ik me goed voel. Ik vertel jullie hier meer over als het bijna klaar/af is.

We hebben ook nog even het een en ander geregeld voor de bruiloft en voor de rest heb ik deze week echt veel rust gepakt. Ik was helemaal op qua energie, en de pijn was ook vreselijk. De buikpijn was woensdag nacht ook weer zo heftig. Maar gelukkig krijg ik deze week de uitslagen van de onderzoeken. En ook moet ik deze week naar de neuroloog voor de epilepsie. Ik hoop dat de epilepsie ook een beetje kan verminderen met iets, want ik heb er weer veel last van. Ook heb ik bericht gehad voor onze ondertrouwring ! Hij is klaar, dus dat wordt ophalen ! Ben benieuwd.

Deze week heb ik het volgende geplaats:

Mijn ziektes – deel 1 – Fibromyalgie
Vermoeid – pijn
Mijn ziektes – deel 2 – Fibromyalgie
Mijn ziektes – deel 1 – Buikpijn
La-beautique
Mijn ziektes – deel 2 – Buikpijn
Mijn ziektes – deel 3 – Buikpijn

Wat me deze week verder gaat brengen, weet ik nog niet , hihi ! Ik hou jullie op de hoogte van de nieuwtjes en ontwikkelingen.

 

 

Liefs Van Mij

Geef een reactie

