Mijn ziektes – deel 3 – Buikpijn

Ik ga jullie nu vertellen hoe het verder verliep met mijn buikpijn toen ik eenmaal bij de internist was geweest.

Ik moest naar de internist toe en kreeg daar het een en andere aan onderzoeken. Deze zouden besproken worden in een volgende afspraak. Het was onder andere bloedprikken en urine inleveren en ontlasting. Mijn ontlasting was gelukkig helemaal goed. Geen ziekte van kroon of dergelijke, alleen mijn urine was niet goed en het bloed ook niet. Helemaal niet goed… Mijn ontstekingswaarde was veel te hoog. En ook al de andere keren toen ik geprikt werd bij de dokter nog, maar daar werd niks van gezegd. Maar toch was dit absoluut niet goed zij de arts, en moest goed onderzocht worden. Ook mijn urine was niet goed. Er waren dingen gezien. Ook kwam eruit dat ik een te lage schildklier werking had, maar dat kon ook een moment opname zijn, maar dat kon ook wel gewoon zo zijn, dus dat werd voor de zekerheid ook even nagekeken.  ik kreeg ook foto’s en een CT scan. Bij deze CT scan tasten ze contrast vloeistof in , en moet je moet veel drinken een uur lang. Maarja zoals jullie wel eerder hebben kunnen lezen is het bij mij moeilijk prikken. En dit was best wel een dikke naald, en  niet echt een pretje dat ze die er een paar keer in prikte. Ze besloten het maar bij me pols te doen, en dat lukte. Het was wel een vervelende plek met bewegen haha.

13615420_10208381095657365_1651034457530290059_n

het infuusje 

Maar… Terug bij het gesprek van mijn arts. Hij zij dat ik ook een zeldzame ziekte kon hebben die in verband met de epilepsie kan staan. En die kwam heel zelden voor, maar ja jullie kennen mij bij mij is niks te gek tegenwoordig.

Het is een ziekte wat de hersenen verkeerd aanstuurde naar de schildklier, en daardoor buikpijn veroorzaakt ofzo ? Ik weet het niet helemaal hoor want ik kreeg zoveel informatie.

Nu moet ik volgende week terug en krijg ik de uitslagen van alles, en dan kijken hoe of wat. Ook moet ik naar het ziekenhuis voor de epilepsie. Het is ook wel even goed dat,  dat ook weer nagekeken gaat worden , want ook dat gaat weer schommelen….

 

Liefs Van Mij

2 gedachtes over “Mijn ziektes – deel 3 – Buikpijn

  1. Pingback: Weekoverzicht
  2. Pingback: Terugblik 2016 en een mooi vooruitzicht op het nieuwe jaar 2017

Geef een reactie

