Mijn ziektes – deel 2 – Buikpijn

Ik ga hier het vervolg vertellen hoe het verder verliep, de dagen die ik meemaakte bij de dokter.

Het was op een maandag, er werd weer urine nagekeken, en het was weer niet goed. Dus ? Ja er werd op de een of ander manier niks gedaan? De dag erna werd de pijn alleen maar erger, en erger. Ik kon weer komen, en de arts ging mij onderzoeken. Ze zij gelukkig dat het geen blinde darmontsteking was(dacht ze). Maar ik kreeg weer een laxeermiddeltje, en dan zou de pijn weggaan. Op een woensdag kon ik het niet meer houden van de pijn. We konden meteen s’ochtends komen, en er werden andere dingen ondernomen nu. Ik moest weer urine inleveren, haha en bloed prikken. Ik zal dezelfde dag nog een uitslag krijgen, en die was goed. Alle organen enz. waren goed gelukkig. Maar verder was er niks meer besproken. Tot op een geven moment ik de dag erna zo’n buikpijn had en gewoon begon te huilen. ( dat doe ik nooit eigenlijk van de pijn, omdat ik echt veel pijn kan hebben ) . Ik moest direct naar de dokter en de dokter zat te twijfelen om me naar de spoed te sturen of thuis met morfine te sturen. Ze dacht dat ze op het moment in het ziekenhuis niks voor me betekenen konden, dus had ze gekozen dat ik naar huis ging en rust op bed en morfine erbij moest slikken.

Ik moest wel met spoed een foto maken die dag erna, omdat het toen te laat was, en een echo , om te kijken wat er loos was. Dat eenmaal gedaan te hebben en de uitslag gekregen te hebben, was alles gelukkig ook goed. Maar ja , wat is het dan wel ? Ik werd doorverstuurd naar de internist, en die zou verder kijken wat er loos kan zijn.

wachtend.png

haha, ik moest me uit/omkleden voor de foto en ego, dus vond een selfie wel leuk momentje

Hier vertel ik meer over in de volgende blog.

Liefs Van Mij

2 gedachtes over “Mijn ziektes – deel 2 – Buikpijn

  1. Pingback: Weekoverzicht
  2. Pingback: Terugblik 2016 en een mooi vooruitzicht op het nieuwe jaar 2017

Geef een reactie

