Vermoeid – pijn

Bij mijn blog over het week overzicht had ik al verteld wat ik allemaal heb gedaan. Zo heb ik ook een gezellig weekend gehad ! Leuk met vrienden een drankje bij ons thuis gedaan, en ook kregen we onverwachts een gezellige BBQ ! Super gezellig, want de hele familie was bij elkaar, en hebben het ook leuk over de bruiloft gehad.

Maar omdat het weekend druk was, was ik gebroken. Maar dan echt gebroken. Ik kon echt niet meer. Me lichaam werkte niet meer mee en kreeg overal pijn. Toen ben ik maar gaan douchen en naar bed gegaan. Nou het douchen ging bijna niet want ik had nog geen puf om me te wassen. Ik lag gewoon al echt om 9 uur op bed, en werd pas vanmorgen wakker rond 12uur. ( wel om 8uur voor de pillen tussendoor). Nu ben ik nog steeds zo moe, alleen kan ik het wel uithouden op de bank. Maar ik was echt kapot op. En ook dan krijg ik weer last van de epilepsie. Echt vervelend. En het ergste vind ik dan gewoon, dit heb ik vaak, heel vaak en dan denk ik terug aan de tijden dat ik nog alles kon en dat het nu niet te begrijpen is dat ik zo moe en gebroken kan zijn van een weekendje.

Ook heb ik sinds de afgelopen week een toppunt van mijn pijn bereikt. De pijn is nog nooit zo erg geweest als nu. Het gaat dus echt niet lekker momenteel met mijn gezondheid. Maar nu heb ik volgende week 2 afspraken staan voor de buikpijn en voor de epilepsie, en dan 1 september heb ik een afspraak voor de vermoeidheid en de pijn.

Ik was ook nog even snel naar de nagelstylist gegaan omdat ik kopjes op me nagel had gehad, en die was nu door midden gebroken. Lekker slim, haha ! Maar ze heeft het heel mooi gemaakt nu ! Een leuke chroom effect .

13882408_10208618274226681_5879736646168047370_n

Dit was weer een blog en morgen ga ik weer verder bloggen over de Fibromyalgie !

Liefs Van Mijn 

Een gedachte over “Vermoeid – pijn

  1. Pingback: Weekoverzicht

Geef een reactie

