Weekoverzicht

Deze week moest ik nog onderzoeken gaan doen voor de pijn in mijn buik. Ik moest urine inleveren en bloedprikken. Stelt niks voor natuurlijk, maar bij mijn wel haha ! Want ja? Als je urine in moet leveren, kan je natuurlijk niet… En bloedprikken is bij mijn hopeloos, want ze kunnen nooit meteen goed prikken(ik heb geen bloed,haha) maar na 4 of 5 keer prikken lukte het. Daarna ben ik altijd bont en blauw ,haha.

13900256_10208602314347694_5797463685170347149_n

Even een leuke snapchat foto er tussendoor 

Maandag konden we naar de juwelier toe, om onze ringen te bekijken hoe ze nu zijn geworden. De mijne wordt nog verder aangepast. Zo super lief, we krijgen de ringen van papa en mama, voor het ondertrouw feestje. We gaan een klein feestje houden voor de ceremonie meester en ouders en getuigen en tante en oom . 

We kunnen verklappen dat wij 26 september in ondertrouw gaan!

Zaterdag zijn gezellig vrienden van ons een drankje komen doen, en gisteren hebben we met de familie gezellig BBQ. 

Verder heb ik eigenlijk niks bijzonders deze week gedaan.

 

Dit zijn de onderwerpen die deze week geblogd zijn.

MIJN ZIEKTES – DEEL 3 – EPILEPSIE
Snapchat

MIJN ZIEKTES – DEEL 4 – EPILEPSIE
MIJN ZIEKTES – DEEL 5 – EPILEPSIE
MIJN ZIEKTES – DEEL 6 – EPILEPSIE
MIJN ZIEKTES – DEEL 7 – EPILEPSIE
MIJN ZIEKTES – DEEL 8 – EPILEPSIE
MIJN ZIEKTES – DEEL 9 – EPILEPSIE
MIJN ZIEKTES-Afsluiting – DEEL 10 – EPILEPSIE

Ik heb een heel nieuwtje binnenkort, over mijn blog.

Dus wil je meer weten, hou dan de blog in de gaten !

13902806_10208599914047688_2202448747743983665_n

Liefs Van Mij

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

