MIJN ZIEKTES-Afsluiting – DEEL 10 – EPILEPSIE

 

Zoals gezegd in me laatste blog, ga ik dit onderwerp beëindigen, en beginnen aan een nieuw onderwerp. 

46d77c788a03dc7d7c218948dda72207

Mijn doel van al deze hoofdstukken was om het eens heel uitgebreid te vertellen. Ik heb namelijk de laatste 3 jaar ongeveer weer veel last van onbegrip, omdat ik van alles mankeer, en mensen mijn niet willen begrijpen en oordelen. Eigenlijk wordt ik er heel vaak mee geconfronteerd  met het onbegrip en dat mensen kei hard tegen mij zijn. In me levenstijd heb ik er een weg in gevonden hoe ik daarmee om moet gaan. Maar de afgelopen tijd ben ik zo vaak, en zo erg gekwetst door mensen hiermee. Zo erg dat ik er veel verdriet van heb, en ik probeer er elke keer weer een andere weg voor te zoeken, maar het zijn toch de bepaalde groep mensen die me altijd pijn blijven doen. En sommige mensen kan je laten gaan uit je leven, maar met sommige mensen moet je ook altijd door, dan heb ik het over de mensen die me kwetsen. En ik krijg iedere keer weer die stempel op me gedrukt, en iedere keer weer zit ik weer gekwetst en vol verdriet ermee. Maar ook hier ga ik tegen vechten ! En ik hoop dat diegene de blogs ook hebben gelezen, en ze zich stiekem aangesproken voelen. En nogmaals, ik hoef geen begrip zeg ik altijd, maar het zou zo fijn zijn als je, je kwetsende opmerkingen voor je kan houden.

Verder wil ik jullie bedanken voor het volgen van me blog over het onderwerp Epilepsie. Ik ga nu bloggen over mijn andere ziekte puntjes.

Als mensen vragen hebben aan mij, kun je ze altijd stellen ! Ik ben een openboek !  Iedereen mag (bijna) alles weten van mijn. En zal ook altijd voor een ander klaar staan ! Als je contact wil, kan je dat via mijn blog of facebook, of een email naar : mijngeluk1@outlook.com.46d77c788a03dc7d7c218948dda72207

 

Liefs Van Mij

Geplaatst in: Blog

3 gedachtes over “MIJN ZIEKTES-Afsluiting – DEEL 10 – EPILEPSIE

  1. Pingback: Weekoverzicht
  2. Hans zegt:

    Ik begrijp niet welke onbenullen jou pijn willen doen. Ze weten toch wat je mankeert. Als er niets aan de hand zou zijn, zouden de artsen dit wel kenbaar gemaakt hebben. Wat meer begrip voor jouw situatie zou wel op zijn plaats zijn. En kwetsende opmerkingen zijn helemaal uit den boze. Vindt ik zelfs asociaal. Blijf gewoon je blogs schrijven. Ik hoop dan anderen wat meer begrip voor je krijgen. Fijn dat je zo’n steun hebt aan je vriend en je ouders. Asley, hou je haaks en het beste met je.

    Liked by 1 persoon

    • Mijn geluk zegt:

      Dankjewel ome Hans. Het zijn juist de gene waarvan je verwacht begrip te krijgen, krijg je niet. En dan alleen maar kwetende opmerkingen. En sommige mensen blijf ik me hele leven tegenkomen… Maar ik ga gewoon door met bloggen, en oordelen doen ze toch wel, dus daarvoor laat ik het niet. Andere mensen hebben zelfs steun aan mijn, onbekende die op me blog komen. En dat geeft weer een boest ! En het is zeker erg fijn dat ik papa en mama en Myron heb die me steunen! Hun laten me ook zijn wie ik ben. Lieve groet

      Like

Geef een reactie

