MIJN ZIEKTES – DEEL 5 – EPILEPSIE

Hier ga ik verder met het vertellen over hoe het verder ging, nadat ik de MBO Zorg en welzijn helpende had gehaald.

 

Toen kreeg ik dus een tussenstop van dik een half jaar. In dat half jaar heb ik gewerkt bij de kruidvat (wat ik helaas heb moeten stoppen doordat het slechter ging met mijn gezondheid) En verder in de tussentijd deed ik vrijwilligerswerk en was veel bij mijn oma.

292407_3842597375817_506884863_n

Maar toen kwam er een dag, dat ik me in een keer weer niet lekker voelde, en dan echt in de zin van , er moet weer ingegrepen worden voor het fout gaat met de medicatie. Dus eenmaal met mijn neuroloog gesproken te hebben, was er een besluit dat ik weer een 24uur E.E.G.  moest maken. Het was midden in de zomervakantie, dus lekker warm. Dat scheelde want wij ( de andere patiënte ) konden lekker buiten zitten, want het is best wel warm/zwaar om die E.E.G. op te hebben, en vooral 24uur, of nog langer, want het gaat ook jeuken en irriteren. Maar ik ben er wel aan gewend, heb het zo vaak gehad, haha!

Uit die 24uur E.E.G. kwam niets uit qua epilepsie of degelijker.

Ik moest er mee dealen dat ik me niet lekker voelde, want het was tijdelijk geen epilepsie. In de zomervakantie had was er ook kinderdorp en ik was daar vrijwilliger. Maar iedere dag werd zwaarder en zwaarder. Dus toen ben ik maar af en toe naar huis gegaan om te rusten. ( kinderdorp was een paar minuutjes verder, als waar ik toen woonde ) . Verder in de loop van de tijd voelde ik me ook slechter en slechter… Maar ik dacht dat het kwam omdat ik toen thuis was en moest wachten om aan een nieuwe opleiding te beginnen.

 

Maar toen de tijd zo ver was, om te beginnen met de nieuwe opleiding gebeurde er van alles. Maar dat vertel ik in de volgende blog.

Liefs Van Mij 

 

Zo super lief van me lieve verloofde(vriendje toen nog haha)  toen een beertje gekregen, omdat het niet zo goed ging . 

3 gedachtes over “MIJN ZIEKTES – DEEL 5 – EPILEPSIE

  1. je bent een toppertje meis maar dat heb ik je al vaak gezegd.
    we gaan gewoon door met de dingen die we leuk vinden en ook met de mindere leuke dingen.

    liefs Esther

    Like

    • Ja meid, het is nou eenmaal zo , en we hebben het nou eenmaal, maar we moeten er mee dealen dat we Epilepsie hebben… hoe moeilijk het soms is .. maar er zijn zoooooo veeel leuke dingen , en denk ik aan de leuke dingen, en de mindere dingen moeten we ook maar het mooiste uithalen hihi. Liefs

      Like

  2. Pingback: Weekoverzicht

Geef een reactie

