Waarom was ik een tijdje niet online op de blog ?

44e514f8f362a4485e8aea99f74c7371Ik heb een tijdje geen blogs geschreven. De reden ervan is, dat me gezondheid heel erg zit te rommelen momenteel en mijn lichaam niet doet wat ik wil. Ik heb echt een toppunt bereikt qua pijngrens. Ik had zo’n erge pijn, dat ik op een gegeven moment me onderrug in een keer niet meer voelde. Het gevoel was helemaal weg, het was een dood gevoel wat ik in een keer kreeg. Ik schrok er wel van, maar later zijde ze ook tegen mij, het komt gewoon dat je zoveel pijn hebt. Ik heb door het hele lichaam pijn, dus ook mijn vingers. En mijn vingers heb ik natuurlijk nodig om te type. Dus het luk(te) mijn niet goed om een blog te gaan maken, want het doet erg zeer. Toch wil ik me volgers niet in de steek laten, en proberen zoveel mogelijk me best te doen om toch te bloggen.

 

Ook kreeg ik weer kleine epilepsie aanvalletjes, dus ik was/ben erg moe en heb gewoon nergens de kracht voor om iets te doen. Ondertussen is mij medicatie weer omhoog gegaan, dus we wachten weer af.

 

Verder had ik imitatie medicatie gekregen, waardoor ik me heel slecht ging voelen en echt heel angstig was en ook paniek aanvallen kreeg. Als ik daar last van heb krijg ik ook meteen weer last van de epilepsie, en de pijn komt er ook nog even bij kijken, omdat ik helemaal gespannen ben.

 

Ik ben bezig geweest met een cirkel te maken, hoe en wat ik allemaal heb, en wat van het ene het andere weer komt. Zo is het wat overzichtelijk voor mensen die mijn niet goed kennen. Ik vond dit wel een van een klein beetje een duidelijke manier om uit te leggen wat ik mankeer. In de volgende blog ga ik deze plaatsten.

 

 

Liefs Van Mij44e514f8f362a4485e8aea99f74c7371

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

