Mijn ziektes

Soms krijg ik de vraag van buitenaf, van mensen die me bijna niet, of helemaal niet kennen, wat is er allemaal loos met jouw gezondheid. Ik weet dat je ziek bent, maar wat is er dan gaande ? Dan vertel ik ook dat ik jaren, jaren lang met strijd heb moeten leven, om voor me eigen op te komen, want mensen begrijpen me niet, en sommige willen het ook niet begrijpen. Maar dan vertel ik daarna dat ik door middel van de blog meer duidelijkheid bij mensen heb laten zien, want hier kan ik het goed uitleggen, en kunnen ze het ook vaker lezen als ze het niet begrijpen.

Wat ik nu wil gaan doen is een overzicht maken van mijn, al me ziektes en beperkingen.

Hier ga ik beginnen door al mijn ziektes, en beperkingen en andere dingen op te schrijven, zodat er al met duidelijkheid staat wat ik mankeer allemaal. In de volgende blogs ga ik de ziektes allemaal één voor één uitleggen.

  • Epilepsie
  • Reuma
  • Fibromyalgie
  • Vermoeidheidsyndroom
  • Pijnsyndroom
  • Spastische darmen ? ( zijn ze nog aan onderzoeken)
  • Angst stoornis
  • Paniek stoornis
  • Geheugen stoornis
  • Astma
  • Hyperventilatie
  • Hooikoorts
  • ADHD ( alleen heb ik geen last meer van, door medicaties van alles die onderdrukken dat stofje, waardoor je geen last hebt van de ADHD )

 

Verder zijn en natuurlijk ook beperkingen bij, dingen die ik niet kan door deze ziektes.

Denk aan dingen zoals:

  • Fietsten
  • Autorijden
  • Brommer rijden
  • Ver lopen
  • Alleen lang van huis afzijn, zonder dat iemand weet waar ik ben

Dit zijn dingen die ik niet kan door de epilepsie. Het is echt heel vervelend, want omdat ik zoveel mankeer, moet ik vaak naar het ziekenhuis , en ik moet altijd vervoer regelen, dus ben altijd afhankelijk van iemand. En dat is voor mijn echt rot, om altijd iemand te vragen. Soms heb ik geluk dat Myron thuis is, maar anders moet ik me moeder vragen of andere. Ik voel me dan, een meisje die mensen tot last is.

Liefs Van Mij

Een gedachte over “Mijn ziektes

  1. Pingback: De afgelopen weken: Wat is jullie mening/reactie ?

Geef een reactie

