Mijn gezondheid en het concert van Ronan Keating

Yes, de kaartjes voor Ronan Keating zijn binnen !
Nu nog een dik maandje wachten.

13600055_10208335385434638_6515268267338242713_nTja? Dan zijn er natuurlijk nu mensen, die dit lezen, en denken: Oja, daar kan ze wel naar toe? En andere dingen kan ze niet. Ze doet alleen maar dingen die ze leuk vindt.

Ik weet 100% zeker dat deze oordelen er zijn. Maar daar heb ik een simpele verklaring voor. Ik kan het eigenlijk ook niet ! Maar dit weet ik van te voren, en ruim van te voren, dus kan ik er heel goed rekening mee houden. Ik kan niet veel qua me gezondheid aan inspanning doen, dus moet er ook goed op letten. Maar ook dan, nu ik weet dat ik een maand echt me rust moet pakken, gaat het alsnog niet altijd helemaal. Maar ik probeer altijd alles. Gaat het niet, dan kan ik alsnog naar huis gaan. Dus het wordt veel rust nemen de komende tijd voor mij, en dan eindelijk naar een concert van Ronan Keating toe ! We hebben natuurlijk ook rekening gehouden met de pijn van mijn. We hebben dus een kaartje gekocht, die vrij is. Dat betekend dat je de hele tijd kan wisselen. Je mag dus gewoon gaan zitten maar ook staan. En als dat dan lukt, dan gaan we gewoon zitten. Want ik zit natuurlijk ook met de drukte om me heen, waar ik niet goed tegen kan.

We gaan dus kijken hoe het allemaal gaat. En de dingen die ik al voorkomen kan, dat doe ik. Maar ik wou zo graag een keer naar een concert van hem toe, en hij tourde al jaren hier niet. Dus nu had ik een kans, en die wou ik ook nemen. Ik ben iemand die doorzet, en niet opgeeft (never give up hé, mijn tattoo)1661715_10202097865140529_1468785713_n .

Ik wil alles proberen te doen wat ik wil doen. En dit is echt een soort  van “kleine droom” van mijn, en die laat ik niet voorbij gaan omdat ik met me gezondheid zit.

We gaan gewoon keihard door ! En heel erg genieten ! Super leuk !

 

 

Liefs Van Mij

Geef een reactie

