Uitslag Internist – 11 jul. 16

Uitslag ziekenhuis 

e7fa5b32bbc865c287983695d4ec8f3a

Vandaag moest ik weer terug naar de internist voor de uitslagen van mijn onderzoeken die ik gehad heb voor de buikpijn. Er is het een en ander uitgekomen. Mijn schildklier werkt te langzaam, maar heeft NU nog geen gevolgen, maar wel op latere leeftijd. Ze willen dat nog een keer prikken, voor de duidelijkheid. Verder kwam er ook uit dat de epilepsie medicatie niet stabiel is. Bloedspiegel was niet goed. Maar daar ben ik van de week mee begonnen toevallig al om het op te hogen. Verder waren sommige dingetjes wat te hoog, maar geen zorgen, en geen oorzaken of gevolgen erop. Maar wat er wel uitkwam, was dat mijn urine niet goed was. Deze gaan ze nog door en door en door verder zoeken. Krijg allemaal onderzoeken daarvoor. Want het kon ook nog blaasontsteking zijn. De arts zij ook, dat er een zeldzame ziekte is, en dat is een ziekte die samen met de blaas-schildklier-en epilepsie patiënten hangt. Nu was bij mijn het geval dus dat er uit de onderzoeken toevallig ook uit kwam dat bij mijn de blaas/urine en schildklier niet goed was in het bloed. En ik ook nog eens een epilepsie patiënt ben. Dus dat gaan ze ook helemaal onderzoeken.

Verder dacht de arts ook aan spastische darmen. Ik heb altijd al pijn in de buik gehad, alleen de afgelopen tijd is ie echt extreem op komen dagen. Ik heb vroeger ook onderzoeken ervoor gehad, maar lang niet zo uitgebreid.

Nu ben ik begin vorige jaar 2015 bij de maag-lever-darm poli geweest, ook voor de darmen en buikpijn klachten. Daar moest ik een maag onderzoek doen, maar helaas kon die niet doorgaan, omdat ik in die tijd aanvallen kreeg, die erger werden. Maar nu heeft de internist contact gehad met de maag-lever-darm poli, en wordt ik daar ook even goed nagekeken en verder behandeld. Dus al met al heel veel informatie.

Ook moest ik een scan maken. Die hebben we meteen vandaag moeten doen. Ik kreeg een infuus toegediend, maar dat lukte niet. Ze hebben me zo vaak geprobeerd te prikken, maar kregen geen ader te pakken. Toen moest het aan de zijkant van de pols. En ik moest daarna een uur wachten met een infuus erin, en veel water drinken, en daarna kreeg ik een scan.

13615420_10208381095657365_1651034457530290059_n

Over 4 weken zijn de uitslagen binnen, en dan heb ik ook meteen weer een afspraak. Ben echt benieuwd wat het is. En vooral die zeldzame ziekte, die samen hangt met de epilepsie? Hoop natuurlijk niet dat, dat het is ! Wat het precies inhoudt weet ik ook nog niet. Maar eerst wachten op de volgende uitslagen.

e7fa5b32bbc865c287983695d4ec8f3a

Liefs Van Mij

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

