HOE WAS WEEK 27? EN WAT STAAT ER OP WEEK 28 ?

 

Week 27 was een pijnlijke week voor mijn. Hiermee bedoel ik , Qua lichaam maar ook Qua ziel. Ik ben erg gekwetst geweest, over het geen wat ik doe. Zowel me blog, als me Facebook voor epilepsie. Ik wil juist iets doen, maar dan voor andere mensen ook, en voor me eigen bezigheid. Maar het was niet goed genoeg, want ik kreeg nare, kwetsende dingen te horen. Ik stond op punt om te gaan stoppen met de blog en de Facebook. Maar gelukkig heb ik steun van mensen van buitenaf, en onbekende mensen die juist zeggen dat ik door moet gaan! Dat deed me erg goed, en ben daarop veel gaan bloggen. Maar zoals gezegd voelde ik me lichamelijk ook erg beroerd. Ik heb ontzettende last van me buik gehad, zo erg dat we s’nachts op het punt stonden om naar de huisartsenpost te gaan. Maar ja, ik ben ik niet als ik eigenwijs ben en denk, het gaat wel over. Na lang wachten, veel pijnstillers enz, verminderde de buikpijn. Maarja ik had hierdoor al een  paar nachten slecht geslapen. En slechte nachtrust is ? Juist, last van de angst en paniek aanvallen en de epilepsie… Dus lekker bezig, toch? Gelukkig kan ik maandag naar de arts en hoor ik hoe of wat. Dinsdag wordt ik gebeld door de maag lever darm arts, en kijken wat deze arts kan betekenen. Wordt vervolgd dus.

We hadden verder vorige week zaterdag een verjaardag van een vriendin van ons, en zondag was papa jarig, dus gaan we gezellig daar de hele dag naartoe.

Deze week waren er ook wel leuke, maar ook vooral leerzame onderwerpen geblogd. Zoals:

Pesten of onbegrip ? Of allebei ?
Ronan Keating
Stoppen met bloggen ?
Epilepsiechirurgie ( hersenenoperatie )
DIY
Uitslag(en)

 

Wat me in week 28 te wachten staat is, Maandag naar het ziekenhuis, voor de buik en dinsdag de arts voor maag lever darm. En dinsdag middag krijg ik aan huis een gezicht schoonheidsbehandeling aan huis, van La Beautique. Super lief dat ze aan huis komt, omdat ik geen vervoer had. Neem nog een kijkje op der Facebook, en profiteer van de actie bij La Beautique !Verder hebben we nog een verjaardag, en dan kijken, wat ons de rest van de week brengt.

 

Fijne week allemaal toegewenst.

Oja hou mijn blog-facebook in de gaten voor het loten van de DIY agenda’s als je kans wilt maken !

 

Liefs Van Mij

Geef een reactie

