Uitslag(en)

Zoals je misschien al hebt gelezen heb ik de afgelopen tijd veel last gehad van de epilepsie. Bij mijn is het, dat het even kan zijn, dus daar bedoel ik een weekje mee, en dat daarna weer gewoon het “gewone” epilepsie patroon terug is. Maar het kan ook zo zijn, dat me lichaam meer medicatie nodig heeft. Bij mijn is het altijd, dat mijn epilepsie patroon terug komt. Ik krijg mijn epilepsie niet onder controle. Het gaat even goed, en dan heeft mijn lichaam meer medicatie nodig, of het werkt gewoon in één keer niet meer. Vervelend voor mijn, maar ook voor de artsen. Want die weten ook niet meer wat ze moeten doen. Omdat ik echt al alles, maar dan ook alles al geprobeerd heb qua medicatie( vandaar ook nu het traject over een operatie voor de epilepsie ) . Helaas kan ik niet verder nog met het traject, omdat er andere klachten in me lichaam spelen, waarvan we nu ook eindelijk de weg naar Rome hebben gevonden, en weten welke paden we moeten bewandelen. Maar helaas duurt dat ook allemaal wel lang. Maar ik heb geduld. Want wachten wordt beloond. Als mijn gezondheid daar weer verder goed onder is, dan pakken ze het traject op.

Maar goed, ik zit nu dus wel weer met de klachten? En ja hoor, de medicatie was weer aan het uitwerken. Mijn lichaam had er genoeg van. Dus dan is het net zoals altijd, haha, we gaan maar weer aan de telefoon hangen met de arts en bepalen wat we nu gaan doen.

De arts belde me al snel terug, en zat ook weer met de handen in de haren, wat te verwachten was. Maar uiteindelijk is er toch maar WEER een medicijn erop gedaan. Ik moet zeggen, dat ik sinds vrijdag al veranderingen voelde, dat ik meer energie heb gekregen. Vandaar dat ik ook wou gaan knutselen haha !

Nu moet ik in augustus weer naar het ziekenhuis en kijken we verder . Deze afspraak stond er al.

Verder krijg ik maandag meer te horen over de buikpijn, en krijg ik dinsdag telefoon van de maag,lever en darm afdeling.

Liefs Van Mij

 

Geef een reactie

