DIY agenda

                                   045a2da4cba9dd5573ebfb4e63a6f74e We gaan weer bezig met een DIY agenda te maken. Voor een tijd geleden heb ik een DIY agenda gekocht, en wilde er graag een DIY mee gaan maken. Maar aangezien ik me niet goed voelde, al een lange tijd, is daar niks van terecht gekomen. Ik had de energie er niet voor, en had al mijn spullen op zolder staan.

Tot op een gegeven moment ik weer meer energie kreeg, en ik op het idee kwam, om te verloten onder mijn blog-lezers en Lotgenoten van epilepsie Facebook. Ik had die  week ook meer medicatie gekregen, omdat het niet goed ging, qua energie.(hier een andere blog over).

Ik kreeg in een keer een ingeving, en dacht, ik ga nu aan het knutselen. Terwijl ik er mee bezig was, kwam ik op een idee, waar ik vrolijk van werd. Ik wou hem gaan verloten. Dus ik heb hem op facebook-blog gezet, en kreeg leuke reacties.

Omdat ik zulke leuke reacties kreeg, had ik besloten om nog twee agenda’s erbij te halen, en die wil ik in de loop van de tijd ook gaan DIY. Ik ga wel op mijn gevoel af, dus daar bedoel ik mee, dat ik het wel op mijn tempo ga maken. Ik voel me nu al 2 dagen weer slecht. Maar heb zo zin om aan de gang te gaan , maar het lukt gewoon nog niet. Ik heb veel rust genomen, en ik probeer er van de week al wel een start mee te maken. Want ik wil weer de leuke enthousiaste reacties zien !

 

Hou mijn blog Facebook in de gaten als je mee wilt doen ! En wie weet win je hem !

Hier zijn de foto’s van de DIY van de 1e agenda.

Liefs Van Mij

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

