Stoppen met bloggen ?

a076add5edeb70ca2bea204a001f4f0f                Ik wist en weet, als ik een blog aanmaak, kan het goed uitpakken. Maar er kunnen ook mindere kanten aan zitten. Van veel mensen krijg ik positieve berichten, en reacties. Ook hoor ik soms, dat onbekende mensen hier hun steun uit kunnen halen. Ze herkennen bepaalde dingen die ik blog, en vinden het fijn om te horen dat ze niet de enigste zijn die zich zo voelen. Mensen vragen me soms ook om hulp, hoe ik met bepaalde dingen ben omgegaan in het verleden of heden. Ze vinden steun fijn van andere om zich heen. Mensen die hun, maar mij ook begrijpen. Ook doet het mijn erg goed. Dat was mijn doel ook!
Omdat ik beperkt ben door me gezondheid, en momenteel zo erg, dat ik echt maar weinig kan, wou ik gewoon vanuit het niets, iets gaan doen. Maar dan het liefst met een doel voor andere, en natuurlijk ook voor mijn. Het is me gelukt ! Ik kan op me eigen tempo dingentjes gaan doen. Daarmee bedoel ik dus bloggen, en nu sinds een korte tijd ook Facebook voor Lotgenoten met epilepsie  . Ik vind dit een fijn gevoel.
Maar er zijn ook dagen dat ik bijna niks kan, of echt niks. Maar toch bijna iedere dag blog ik. Dit doe ik dan door middel van mijn extra blogs die ik klaar heb staan, en die dan meteen geplaatst kunnen worden. Ik hoef dan in principe alleen op oké te drukken, en ben dan alsnog voor andere bezig. Alleen dan op een laag pitje. Maar ik haal wel iedere dag mij doel.

Maar om even uit teleggen waarom ik de titel ; Stoppen met bloggen ß heb geschreven is eigenlijk een beetje vanuit wat respectloze reacties. Ik weet dat, dat er ook tussen kan zitten, maar het is natuurlijk niet zo heel leuk. Vooral omdat ik echt me best doe, voor mij maar ook voor andere mensen, door middel van de blog-Facebook.

Via Facebook zijn er een aantal mensen die mijn aanspreken via een privé gesprek op messenger. Ik heb hun ervaring eens gevraagd, en gevraagd of ik door moet gaan. Mensen vinden het jammer als ik me laat beïnvloeden door de vervelende opmerkingen, want hun hebben juist steun aan mijn, maar ook aan elkaar, door de Facebook die ik opgericht hebt.

Buitenom ! Niks houdt me meer tegen. De gene die commentaar hebben op het geen wat ik juist aan de mensen met een warm hart wil toe dragen, houden mij niet tegen om niet door te gaan. Weetje wat het mooiste is van alles ? Het simuleert me alleen maar meer.

                Liefs Van Mij 

a076add5edeb70ca2bea204a001f4f0f

Geplaatst in: Blog

2 gedachtes over “Stoppen met bloggen ?

  1. d. niessen zegt:

    Trek je niets aan van mensen die niet weten wat je door maakt. Ik weet het ook niet,maar als moeder van een dochter met epi weet ik wel wat dat inhoud en wat voor impact het heeft op je dagelijks leven.

    Like

Geef een reactie

