Ronan Keating

Vandaag schrijf ik een korte blog

Gisteravond was ik muziek aan het luisteren. Ik luister heel veel muziek van Ronan Keating. Hier kan ik mijn emoties goed in kwijt. Ik vind hem zo goed kunnen zingen, en ook zijn live optredens vind ik zo erg leuk om op Youtube te zien.

Toen was ik gisteravond eens rond aan het kijken op het internet, en ging ook een kijkje nemen op zijn website.

Myron had voor mijn verjaardag al een keer stiekem gekeken voor een concert kaartje, omdat ik zo graag naar een concert wil van hem. Maar hij kwam niet in Nederland, en vorige jaar hadden we ook al wel eens gekeken, dus wij dachten dat hij niet meer optrad in Nederland. Maar toen…..? zag ik op zijn website  : UTRECHT. ! Wow , zie ik het goed? Komt hij echt in Nederland? Ja, hij komt gewoon echt een keer in Nederland. Vandaag hebben we het theater gebeld, en het klopt. Hij komt gewoon echt daar. Ik heb meteen kaartjes gekocht ! Dus nu kan ik eindelijk zeggen dat ik gewoon een optreden van hem ga meemaken.

 

Over een hele lange tijd kan ik jullie iets leuks erover vertellen. Maar dat moet nog lang een geheimpje blijven. Over een tijd, snappen jullie het meer haha !

 

Liefs Van Mij

 

 

Geef een reactie

