Weekoverzicht

Hoe was week 26? En wat staat er op week 27 ?

39ce13d9c42533de56420976a1dc2544

Deze week heb ik samen met een medewerker van het epilepsiefonds en mama en myron, het geld geteld wat we opgehaald hebben voor het epilepsiefonds. Vooral mama is goed bezig geweest. Wat heeft ze veel gelopen zeg. Verder ben ik deze week naar de nagelstylist geweest, en heb ik de nagels lekker een fel kleurtje gegeven haha. De rest van de week ben ik druk bezig geweest met veel dingen organiseren voor de blog. Want zoals jullie kunnen lezen, is die uitgebreid.

Stiekem zijn we ook al met iets bezig geweest deze week voor de bruiloft, maar dat is nog een geheimpje, haha. Deze week ben ik ook begonnen (ondertussen al af) aan de DIY agenda.

Verder hebben we zaterdag een verjaardag gehad, en hebben we de week afgesloten in het dorp, waar we een volleybal toernooi hadden. Was een gezellig weekend.

Deze week heb ik het onder andere gehad over :

Uitslag van de arts-maandag 27 juni 2016
Uitbreiding van mijn blog
Woensdag 29 juni 2016
Action Shopblog- Pastel kleure
Vragen ?
DIY projectje en de rest up to date
DIY AGENDA
Action shop blog

Wat er Volgende week op de planning staan is eigenlijk momenteel niks. Papa die is zondag jarig, dus we gaan eens op pad om een cadeautje te kopen voor Papa. Wat deze week me verder gaat brengen weet ik eigenlijk nog niet. Ik hoop dat ik afspraak brieven van het ziekenhuis ontvang en dat ik meer weet over wanneer deย  behandeling kan starten! Ook ga ik weer verder met kleine dingetjes voor de bruiloft, hihi ! Binnenkort laat ik jullie ergens wel even een kijkje in nemen, maar voor nu moeten we nog even alles stil houden.

Allemaal een fijne week toegewenst ,
Liefs Van Mij

39ce13d9c42533de56420976a1dc2544

 

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

