DIY projectje en de rest up to date

Van de week heb ik een blog geplaatst met daarop de veranderingen en uit bereidingen van mijn website/blog.

Daar heb ik ook in geschreven dat ik misschien, als ik me eigen beter voelde, of wat meer energie heb, wil beginnen met een DIY projectje. Ik wil van een blanco agenda, een mooie agenda gaan maken.
Nou ben ik gisteren middag gaan slapen, en voelde me daarna even opgepept, dus ben bezig geweest met het projectje. Ik laat jullie hier alvast een klein voorproefje zien !

20160701_134905Photo Collage Maker_b1ILNe20160701_21144020160701_212525

Het hele project van de DIY agenda komt op de website te staan, en ik denk dat ik daar een apart kopje van aanmaak in de paarse balk.

Tot slot ga ik het verloten. Jullie kunnen mee doen, door een email te sturen naar mijngeluk1@outlook.com  met het onderwerp agenda.

Uiteindelijk geef ik aan wanneer ik ga loten, en zal dit op een eerlijke manier doen. De gene die het wint, krijgt hem gratis opgestuurd! Dus doe zeker mee! als je ook zo’n mooie agenda wil hebben  !

 

Verder ga ik ook persoonlijke verhalen plaatsten binnenkort over andere mensen die epilepsie hebben. Dit komt bij het kopje epilepsie te staan.

Tot slot wil ik afsluiten, dat ik vanaf vandaag met meer medicatie ben begonnen, en dat ik gebeld ben door het ziekenhuis, en dat ik uitnodigingen krijg voor de behandeling van mijn pijn en vermoeidheid syndroom.

Liefs Van Mij

e7fa31869096fa560533ec06ab7c12e8

Geplaatst in: Blog

Een gedachte over “DIY projectje en de rest up to date

  1. Pingback: Weekoverzich

Geef een reactie

