Woensdag 29 juni 2016

Vandaag ben ik naar de nagelstyliste geweest. Ik heb de nageltjes weer laten oppimpen. Ik had fel roze, en nu ben ik echt naar knal roze nagels gegaan, en een nagel heb ik helemaal vol met grove maar dan ook hele grove glitters. Dus buitenom, lekker opvallend, en vrolijk! Echt wat voor mijn, haha !

 

Nu nog even wachten tot 12 juli, en dan krijg ik lekker een schoonheidsbehandeling voor mijn gezicht. Dus dan ben ik weer helemaal opgefrist. Haha ! la Beautique, is een aanrader. Er loopt nu ook nog tot juli een mooie actie, klik op de link hier Actie bij La Beautique ! en kijk verder voor deze actie.

 

La Beautique is zeker een aanrader, omdat ze ook goede service bied. Zoals jullie allemaal wel kunnen lezen en/of weten dat ik geen auto mag rijden en ook niet fietsten of zelf reizen. Nu had ik op het laatste moment geen vervoer, en is La Beautique zo goed van service, om bij mij zelf thuis langs te komen . Super lief !

Dus mensen, ik ben weer genoeg aan me uiterlijk aan het doen, en zal jullie ook zeker La Beautique aanbevelen!

12346463_411315142412257_4491885724324981746_n


Tijdelijk zijn er wat hoofdstukken, in de paarse balk, in onderhoud. Dat is omdat ik bezig ben met het uitbereiden van mijn blog. Maar ik blijf natuurlijk ook bloggen in de tussentijd.

Liefs Van Mij

Geplaatst in: Blog

Een gedachte over “Woensdag 29 juni 2016

  1. Pingback: Weekoverzich

Geef een reactie

