Uitslag van de arts-maandag 27 juni 2016

Vandaag stond er op de planning dat de neuroloog zal bellen, om te kijken hoe we verder gaan, omdat mijn aanvallen heftig en steeds meer toe nemen.

De neuroloog was weer in twijfel, want het is elke keer pilletje meer, pilletje meer. Maar uiteindelijk zijn we daar nu ook weer op uitgekomen, haha! In de avond krijg ik meer depakine, en kijken we hoe dat gaat verlopen. Het blijft altijd moeilijk bij mij, omdat ik een tijdje met de medicatie de aanvallen deels onder controle kan houden, toch komen er af en toe nog aanvalletjes, maar dat weet ik bij mijn epilepsie. In de loop van de tijd, en dat kan één jaar duren maar ook jaren duren, dan wil mijn lichaam maar meer en meer, en op een gegeven moment is er niks meer en dan staan we weer stil qua medicatie, dus dan krijg ik weer andere die ik al gehad heb ooit. Ik heb echt, maar dan echt bijna alle soorten medicatie gehad, maar niks mag baten. Nu geven ze me elke keer maar weer medicatie die ik vroeger heb gehad, om te kijken hoe ik er nu op reageer. De medicatie die ik nu slik, die slikte ik ook toen ik 9 jaar was en de depakine slikte ik in de jongere jaren ook, en zelfs nog in een drankje gehad. Maarja, depakine staat bekend als het ideale epilepsie medicijn, maar met bijwerking, meestal toenemend gewicht. (wat in mijn zeker het geval is) Ik ben tien tallen kilo’s bijgekomen van af mijn 16e jaar. Wat ik natuurlijk heel erg vind. Maar ik denk altijd zolang ik maar weer een beetje goed kan functioneren qua gezondheid, moet ik die bijwerkingen er maar bij nemen. Maar helaas helpen deze medicijnen niet goed genoeg… Maar helemaal zonder is helemaal ellende … Heel apart allemaal bij mijn epilepsie. Vandaar het traject epilepsie chirurgie.

Ook kreeg ik vandaag ineens in de winkel weer zo’n erge pijn aanval aan mijn buik. Zo erg dat ik meteen de spullen betaald heb en naar huis ben gegaan. Wat een ellende is dat er ook weer bij. Nu afwachten tot 11juli en tot de afspraken in het andere ziekenhuis.

Dit was dus weer een update van de arts over de medicatie.

 

Liefs Van Mij

Een gedachte over “Uitslag van de arts-maandag 27 juni 2016

  1. Pingback: Weekoverzich

Geef een reactie

