HOE WAS WEEK 25? EN WAT STAAT ER OP DE PLANNING VOOR WEEK 26?

Deze week zat het mijn heel erg tegen qua gezondheid. Ik heb de hele week een beetje op bed gelegen en wat gehangen op de bank, verder als daar kwam ik niet. Ik had zo veel last van mijn buik en epilepsie. Ook heb ik daardoor de tandarts af moeten zeggen omdat ik aanvallen kreeg, en dan is het niet echt verstandig he om te gaan ? Verder moest ik deze week ook naar de internist toe, voor de buikpijn. Daar vanuit moest ik allemaal onderzoeken doen, en over twee weken terug komen. Later kreeg ik een grote aanval in de winkel, echt een grote, dat ik buiten westen was. Ojee wat schaamde ik me zeg. Nu is de vakantie om, en Myron moet weer werken, dus we gaan het normale ritme weer oppakken.
Deze week heb ik wel zoveel mogelijk geprobeerd te bloggen, met o.a. :

Besef
Begrip deel 2
Sporten
Niet geslapen – ziekenhuis/internist – grote epilepsie aanval – Vervroegd afspraak neuroloog.
Gisteren 24 juni
Ik heb mijn doel behaald !

 

Deze week staat er geloof ik tot nu aan toe niks op de planning, dus ik ga lekker me rust nemen, en hopen dat ik me epilepsie aanvallen weer een beetje op de peil kan krijgen. Oja trouwens, er staat wel wat op de planning, maandag belt de neuroloog over de vele aanvallen en grote aanvallen die toenemen. Oja en ik ga ook woensdag even weer me nageltjes laten oppimpen. En ook deze week gaan we verder met de collecte organisatie, dat betekend dat we gaan kijken hoeveel wij hebben opgehaald. Dus ben benieuwd. Hou me blog in de gaten, en daar zal ik uitleggen wat ik en de arts een beetje besproken hebben.

Liefs Van Mij

Geef een reactie

