Ik heb mijn doel behaald !

Ja eindelijk kan ik jullie vertellen dat ik mijn doel bereikt heb. Ik wou al een hele lange tijd een blog aanmaken, maar twijfelde. Ik dacht, daar ga ik toch niet serieus mee aan de gang, en dat hou ik toch niet lang vol. Tot nu toe heb ik  “bijna” iedere dag een nieuwe blog erop gezet, of wat andere dingen.

Het doel wat ik had over een blog schrijven over me eigen ( ook andere dingen ) was om de mensen  tot bijna aan alle feiten aan toe te laten zien hoe mijn leven eruit ziet. Hoe ik  leef met verschillende beperkingen, en dat je dat goed kan ! En ik wou proberen een beetje duidelijkheid te laten zien over mij, over alles wat ik mankeer. Het is ook heel ingewikkeld allemaal, en een hoop mensen snappen het niet, of willen het niet begrijpen. Ik werd altijd uitgemaakt als een aansteller die niks mankeerde, want je zag niks bij mij, ja alleen een meisje die gewoon  doet, en altijd maar een lach op der gezicht heeft. Ja dat ben ik ook ! Maar achter deze lach, schuilen een hele hoop andere dingen, waar ik liever niet te koop mee loop, maar die er helaas wel zijn… Doordat ik  er  gewoon uit zie begrijpen/begrepen mensen niet dat ik ziek was, niet zo op deze manier.

Ik heb er in de jaren tijd wel een weg in gevonden om hier mee om te gaan, maar het blijft altijd een zwak en pijnlijk plekje. Ik wordt veel gekwetst hierdoor. En toen dacht ik bij me eigen laat ik het dan eens op deze manier proberen om wat duidelijkheid te laten zien. Ik was bang voor onbegrip en dat ik uitgelachen werd, en uitgemaakt werd als een meisje die alleen maar aandacht wil. Maar niks bleek minder waar te zijn. Ik krijg heel veel begrip van mensen. Ik heb veel lezers op mijn  blog, en mensen die me goed begrijpen nu. Het is ook best leuk dat ik dat hoor, dat verschillende mensen mijn blog lezen. Mensen die ik niet ken, of mensen waar ik het nooit van had verwacht. Zo loop je buiten op straat, of in een winkel, of via, via hoor ik dat er dan mensen het gelezen hebben. Ontzettend leuk ! En ik kan zeggen :

Ja mijn doel is behaald ! Ik ga er ook zeker mee verder !

Liefs Van Mij

Een gedachte over “Ik heb mijn doel behaald !

  1. Pingback: HOE WAS WEEK 25? EN WAT STAAT ER OP DE PLANNING VOOR WEEK 26?

Geef een reactie

