Gisteren 24 juni

Wat een dag zeg ! Wat ben ik gebroken ! Ik heb zoveel last van de epilepsie en heel veel kleine aanvalletjes. Net of dat niet genoeg is, heb ik ook nog zo last van de buik erbij. Ik had donderdag nacht ook  nul komma nul procent geslapen, dus alles werkt tegen, tegen mijn lichaam.

Vandaag heb ik heel veel rust gepakt, en nog te weinig voor mijn lichaam. Ik kan gewoon bijna mijn bed niet uitkomen van de pijn en vermoeidheid.
Als ik uit bed kom, dan zit ik maximaal een uurtje, en dan lig ik alweer op bed. Last van alles. Ik heb me sinds jaren niet zo slecht gevoeld als de laatste tijd.

Hopen dat ik snel van alle onderzoeken een beetje de uitslagen heb, en weet waar ik mee af ben. Nu maar even erop wachten.

Sorry voor deze kleine blog, morgen hoop ik wat meer energie te hebben om een grotere blog te schrijven.

Liefs van mij

Een gedachte over “Gisteren 24 juni

  1. Pingback: HOE WAS WEEK 25? EN WAT STAAT ER OP DE PLANNING VOOR WEEK 26?

Geef een reactie

