Niet geslapen – ziekenhuis/internist – grote epilepsie aanval – Vervroegd afspraak neuroloog.

6e6f1dbfb88f2531277458952d204c74Het was wel even een dag wat erop in hakte vandaag zeg! Ik moest naar de internist vanwege mijn heftige buikpijnklachten. Ik heb er al 7 weken last van (altijd wel buikpijn gevoeligheid, maar zo heftig niet gehad sinds vroeger). We moesten vroeg op want het zou vanmorgen slechtweer worden, en ochtendspits.

Eenmaal op gesprek geweest, hadden we van alles te horen gekregen, en ik moet veel onderzoeken gaan doen. Het kan van alles zijn, zoals: spastische darmen, gluten allergie, ontsteking in de darmen,ontsteking in één van de organen, of het kan ook nog iets zijn met de maag. Ik heb al veel maagklachten, en slik daar ook medicatie voor, maar ze willen dat ook gaan onderzoeken maar dat door middel van een endoscopie. Vandaag heb ik wat onderzoekjes moeten doen, en dan moet ik over twee weken terug komen, en dan hoor ik hoe of wat, en wat de uitslag is. Wat wel vreemd was, is dat mijn ontstekingwaarde veel te hoog is. Hij is altijd hoog bij mijn de ontstekingswaarde, en dat is tussen de 20 a 30 , maar nu zat ie op 68, en dat was toch echt niet goed, vandaar dat ze dat ook goed gaan nakijken.

 

Toen wij eenmaal naar huis gingen, moesten we nog wat boodschapjes hebben. De visboer stond er ook, en dachten: nemen lekker vis mee. Ik zij, ik loop wel even naar de winkel om daar gauw de boodschapjes te halen, dan kan jij wachten op de vis. Maar eenmaal bij de kassa aangekomen, kwam er bij mijn een grote epilepsie aanval uit. ( ik schaamde me best wel ) .  Ik was bezig met de spulletjes op de toonbank neer te leggen, maar toen gebeurde dat. Veel mensen natuurlijk kijken, maar ik wist na de aanval meteen te handelen, door gauw Myron op te bellen, dus die kwam mijn halen bij de winkel. Ik was helemaal van de kaart, en wist zelfs mijn pincode niet meer. Bah , wel weer balen en ook wel een beetje eng dat ik grote aanvallen krijg.
We hebben thuis meteen het ziekenhuis opgebeld, maar de neuroloog was er niet, maar maandag belt ze mij, en dan toch eens kijken hoe of wat met de epilepsie. Het neemt nu wel erg toe….

 

Buitenom ; het gaat niet echt zo goed met de gezondheid. De warmte speelt ook een rol, want daar wordt ik ook heel naar van in me hoofd. Dus al met al , ik ben gebroken, en ga nu weer goed me rust pakken.

 

Liefs Van Mij6e6f1dbfb88f2531277458952d204c74

Geplaatst in: Blog

Een gedachte over “Niet geslapen – ziekenhuis/internist – grote epilepsie aanval – Vervroegd afspraak neuroloog.

Geef een reactie

