Begrip deel 2

Onbegrip en Begrip          

 

Ik heb eerder op mijn blog een verhaal geschreven over onbegrip. Er is altijd heel veel onbegrip vanuit mensen naar mij toe, en halen snoeiharde woorden uit naar mij daarover. Ik probeer me er zoveel mogelijk vanaf te zetten, maar bij sommige mensen die het tegen je zeggen raakt het je juist extra hard.

 

Nou wou ik eens gaan schrijven over begrip. Sinds ik mijn blog heb, hoor ik van een hoop mensen dat ze mijn blog lezen, en dat ze dit allemaal niet wisten, dat het zoveel meer inpakt heeft, en zoveel meer met me speelt als dat mensen over mijn denken. Buitenom, mijn doel is geslaagd! Eindelijk heb ik door middel van mijn blog, mensen wat meer kunnen laten zien, wat het allemaal inhoudt en dat het geen aanstellerei is.

 

Wat mijn vooral goed doet zijn de mensen die mijn blog lezen en er meteen over beginnen als ze mij zien. Of dat ik van mensen hoor, ik heb jou via die en die en die weten te bereiken op je blog, maar goh ! Dat had ik nooit achter jou gezocht, dat je ziek bent. Veel mensen vragen door en willen er een hoop over weten, en gaan me ook volgen op de blog. Dat doet me goed. Zo kom ik er ook achter, hoe de mensheid ook kan zijn. Dat ze ook met je mee kunnen leven.

 

Ik zeg altijd, ik wil geen zielig persoontje uit gaan hangen, en te koop lopen met me ziekte en noem maar op, maar ik wou/ wil gewoon een doel hebben dat mensen niet zo hard moeten oordelen over een ander. Want je kan je niet in iemands lichaam verplaatsten.

 

Liefs Van Mij

Een gedachte over “Begrip deel 2

  1. Pingback: HOE WAS WEEK 25? EN WAT STAAT ER OP DE PLANNING VOOR WEEK 26?

Geef een reactie

