Besef

8399a8e53770bbfdeb21280faa70a978Eigenlijk begin ik me pas sinds het weekend goed te beseffen wat de uitslag was van het ziekenhuis van vrijdag 17-06-2016. Ik heb daar eindelijk te horen gekregen wat er nog meer speelt in me lichaam. Chronische vermoeidheid en een pijn syndroom. Deze week wordt ik gebeld over een behandelplan. Het eerste wat er eigenlijk bij mijn opkwam toen ik die uitslag kreeg was, Hèhè eindelijk ! Ze hebben een begin, en weten waar de kern ligt. Maar later op de avond, kwam er in een keer een instorting van emoties. Hoe kan je nou blij zijn dat je dat te horen hebt gekregen? Is toch eigenlijk te gek voor woorden ? Maar ik was blij, blij dat er eindelijk een begin is, na al die jaren pijn en niet wetend wat ik mankeer. Maar vanbinnen was ik natuurlijk helemaal niet blij, want waarom moet ik dat nou weer hebben? Waarom ? Er kwamen in een keer zoveel gedachtes/emoties naar boven. Ik moest wat tranen laten vallen, van opluchting maar ook van verdriet.

 

Wat me nu allemaal te wachten staat, weet ik nog niet precies. Het geen dat ik weet is dat ik doorverwezen wordt naar het radbout universiteit, en naar het cwz
Benieuwd wat daar gaat gebeuren, en wanneer ?

Liefs Van Mij

8399a8e53770bbfdeb21280faa70a978

Geplaatst in: Blog

Een gedachte over “Besef

Geef een reactie

