weekoverzicht

HOE WAS WEEK 24?
EN WAT STAAT ER OP DE PLANNING VOOR WEEK 25?

8e3d61028f8b7bdce33e050cf9214292

Vandaag blik ik terug op deze week. Deze week was eigenlijk een zware, maar ook weer een fijne week. Ik ben deze week eindelijk naar het ziekenhuis geweest, naar meer als 3 kwart jaar wachten. De behandelaar vond het zo moeilijk, dat ik twee dagen later weer terug moest komen om verder te kijken.(we kwamen ook tijd te kort,haha ! Als ik alles moet opnoemen wat ik heb in details, dat lukt niet binnen een uur). Toen we die keer erop terug kwamen, waren er veel testen te doen. En dan eindelijk kwam het verlossende woord eruit, waarmee ik al jaren loop. Ik heb een chronisch pijn syndroom en een chronische vermoeidheidsstoornis. Hoe en wat kunnen jullie lezen in de blog van vrijdag….

Ook is het vaderdag geweest deze week, en natuurlijk ben ik gezellig bij papa en mama langs geweest, en hebben daar lekker gegeten en gezellig avondje gehad.

Deze week was wel zwaar voor me qua gezondheid. Ik voel me erg beroerd, en veel pijn en moe. (wat nu te verklaren

Deze week heb ik onder andere geschreven over :

Ziekenhuis bezoek
Actie bij La Beautique !
Kater
Trouwen
Ziekenhuis 17 juni 2016

Week 26 brengt ons aan de laatste vakantie week van Myron. Ik heb deze week ook eindelijk een afspraak bij de internist in het ziekenhuis, dat voor mijn buik. Daar heb ik nog steeds zoveel last en pijn van. Verder moet ik morgen naar de tandarts, want er is weer een stuk kies afgebroken… zit lekker mee met me dit jaar. Vanaf februari heb ik heel veel behandelingen gehad aan de onderkies, en nu begint het boven, gaat lekker, haha !

Liefs Van Mij

8e3d61028f8b7bdce33e050cf9214292

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

