Kater

 

7b1e337dc23a43bcaf55c170ed40f609

 

Ik ben dinsdag eindelijk naar het ziekenhuis geweest. Ik heb vanaf oktober moeten wachten totdat ik hier terecht kon. Het is ook wel voor een speciale behandeling, want het is allemaal een onbekend ziektebeeld bij mijn, dus vandaar dat het zo lang duurde dat ik in een ziekenhuis terecht kon, die me een beetje op weg helpt.

Het gesprek was heel fijn verlopen. Eindelijk is er weer een vooruitzicht op behandelingen voor mijn. Het gaat nu ook in een keer als een sneltrein voorbij, want vrijdag heb ik al de volgende afspraak staan. Gelukkig 

Maar gisteren kwam ik er wel achter dat het wat deed met me lichaam/epilepsie ! Want eenmaal thuis, en rust, kreeg ik meteen een aanval op aanvallen. Dus alle stress kwam eruit.

Savonds kwam er ook een aanval, toen ik in bed lag. Maar dat was zo apart. Het leek wel of mijn hersenen helemaal bij elkaar geknepen werden heel apart. Zover ik weet, is dat bij mijn nog nooit voorgekomen dit gevoel. Dus ook maar onthouden en vertellen vrijdag.

Nu lijkt het net of ik een kater heb, want ik ben echt gebroken. Ik kan me ogen bijna niet open houden. Alles doet me zeer, en totaal geen energie. Maar ik moet toch bloggen ! Want ik heb jullie belooft, om jullie op de hoogte te houden, en dat met alle liefde !

Liefs van mij7b1e337dc23a43bcaf55c170ed40f609

Geplaatst in: Blog

5 gedachtes over “Kater

  1. Pingback: weekoverzicht

Geef een reactie

