Weekoverzicht

Hoe was week 23?
En wat staat er op de planning voor week 24?

46d77c788a03dc7d7c218948dda72207Sorry, Sorry, Sorry !

Ik ben een paar dagen afwezig geweest op de blog, dat i.v.m. veel last van epilepsie aanvallen,pijn en veel vermoeidheid.

Dit weekje was voor mijn echt bijtanken. Ik had totaal geen energie, en veel aanvallen gehad. Maar we hebben ook ondanks dat ik me niet voelde, leuke dingen gedaan. We zijn gezellig wezen bakplaten bij papa en mama, en we zijn ook gezellig met vrienden van ons uit eten geweest. En .. .. .. Ja, we zijn al bezig geweest met een trouwlocatie ! We kwamen in een keer op een leuke trouwlocatie ( het feest ), en hebben we meteen informatie opgemaakt. Heb er zoveel zin in ! Ben nu al bezig met internet rondsnuffelen voor leuke dingen voor de bruiloft! Hoe dan ook, volgend jaar gaan we trouwen! De bedoeling was dat we dit jaar gingen trouwen maar dat kon niet i.v.m. de operatie.

Dit jaar zal ik eigenlijk geopereerd worden aan de epilepsie, maar dat is niet door gegaan uiteindelijk. En dat vanwege de onverklaarbare klachten die ik ook heb? Waar ik nu gelukkig bij geholpen wordt.

Deze week zijn er nieuwe bloggen geplaatst:
Mijn levensmotto !
Gebroken dag / dagen
Zwemmen met epilepsie
Pesten
Een zomerse opfrisser
quote van de dag
Bruiloft locatie regelen & Weekend

Wat ik deze week ga doen, is de lenzen bestellen, want ik had een proeflenzen set bestelt, en dat bevalt me goed.(later een nieuwe blog hierover) Ik ben gisteren bij het ziekenhuis geweest, en heb weer aanvallen gehad, dus nu rusten, want vrijdag moet ik weer terug naar het ziekenhuis. En dan eindelijk volgende week kan ik terecht in het ziekenhuis voor de pijn in me buik. Eindelijk! Dus buitenom, het gaat niet zo lekker met mijn gezondheid momenteel, en het is veel ziekenhuizen in en uit. Maar allemaal voor een goed doel! Beter worden !

Liefs Van Mij

46d77c788a03dc7d7c218948dda72207

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

