Gebroken dag / dagen

De afgelopen dagen  ben ik druk bezig geweest. Ik heb mijn verjaardag gezellig gevierd ! Maar dat treft natuurlijk ook weer voorbereidingen. De afgelopen week heb ik hier en dan de boodschapjes al gehaald, en zaterdag was ik dan jarig. Toen hebben we gauw nog wat boodschapjes gehaald, ik ben naar de kapper gegaan en had s’avonds ook een verjaardag.

De dag erna hield ik me verjaardag. Was super leuk en gezellig. Gisteren zij Myron al, doe rustig aan want het breekt je op straks (qua epilepsie). Maar ik ben ik niet, als ik gewoon lekker doorga, totdat de stoppen eruit vliegen bij mijn hihi. Ook omdat ik met mijn pijnen buik zit, moest ik eigenlijk wel rust nemen. Maar ik wou gisteren nog zo veel doen, dus ben gewoon door gegaan.

Tja, en dan kan  je nu het resultaat al wel verwachten !? Ik kreeg gisterenavond een epilepsie aanval, met schokken. En vannacht heb ik er ook  twee gehad. Balen zeg ! Myron heeft vakantie en ik wil zoveel mogelijk doen.(wat ik natuurlijk zelf ook wel weet dat me dat niet gaat lukken) . Vanmorgen heb ik ook weer twee aanvallen gehad.

Nu ben ik dus gebroken, en echt ontzettend moe. Ik kan bijna me ogen niet open houden. En het is deze week nog nota bene wel de epilepsie collecte week.

Gelukkig heb ik een lieve mama, die vanavond al een stukje gaat collecteren.

Nu even rustig aan doen voor mijn !

 

Liefs Van Mij

2 gedachtes over “Gebroken dag / dagen

  1. Pingback: Weekoverzicht

Geef een reactie

