vrijdag 3 juni 2016

b9196dddeda4fc1fbead2b461fe7d942Vandaag heb ik weer op dokters advies rustig aan gedaan. De buikpijn wordt wel iets minder, omdat ik het zo min mogelijk probeer aan te spannen. En de pijnstillers helpen ook gelukkig! De rest moet ik er nu ook bij gaan slikken nu, dat zijn de zakjes voor de darmen, en de Omeprazol voor de pijn in mijn maag. Ik slik al Omeprazol, omdat mijn maag al wel zwak is, door alle medicatie die ik slik ( 18 medicijnen per dag ) , maar alsnog heb ik er steeds meer last van weer. Dus deze moet ik er ook bij gaan slikken.

In een week tijd heb ik veel dokters/artsen gezien. In een week tijd 3x bij de dokter geweest, en waarvan een keer een spoed afspraak in het ziekenhuis en ook een twijfel van de dokter om mij naar de eerste hulp te sturen.

Veel onderzoeken in deze week gehad, een echo, een buik foto, 3x urine ingeleverd, bloed geprikt en vingerprikjes bij de dokter. Oh oh oh , heb ik weer, haha ! Achja gelukkig kan ik er wel om lachen.

 

Hopen dat de pijn minder blijft , en dan wachten totdat ik naar de internisten kan.

 

Vandaag heb ik ook alvast een verjaardagscadeau gehad. Een toetsenbord met muis. (foto) Deze heb ik van mijn lieve verloofde gekregen hihi. Ik wou dat graag, omdat ik nu veel met de blogs typ, en vindt het toetsenbord op de laptop niet fijn, die ย is zo klein. Dus vandaar dat ik graag een grotere toetsenbord wou. Het is ook fijner typen, dus ook iets minder snel last van de vingers (fibromyalgie) .

 

Morgen ben ik jarig. Morgen ga ik eerst naar de kapper toe, daarna ga ik naar de opticien, want ik heb een setje lenzen besteld, om te proberen. De opticien gaat met mijn oefenen/leren hoe ik de lenzen in moet doen. Ben benieuwd of het me bevalt. Ik ben de bril dragen zo zat. Omdat met het warme weer de bril snel beslaat en vies wordt.

 

Fijn week allemaal

Liefs Van Mij

b9196dddeda4fc1fbead2b461fe7d942

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

